اهداف، شاخص ها و گزارشات فرآیند ماموریت های خارجی
اهداف فرایند:
- رعایت 99 درصد استانداردهای مربوط به مدیریت امور بین الملل
- کسب 90 درصد رضایتِ ذینفعانِ مجموعه ی دانشگاه و مامور (نماینده دانشگاه) (ذینفعانِ مجموعه ی دانشگاه عبارتند از: واحد اعزام کننده، مدیریت حراست دانشگاه، مدیریت بودجه و پایش عملکرد و رئیس دانشگاه و ذینفع خارج از دانشگاه اداره کل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت می باشد.)
شاخص های کلی:
1- میزان رعایتِ استانداردهای تدوین شده ی مدیریت امور بین الملل، توسط ذینفعان و مدیریت امور بین الملل
2- میزان رضایت ذینفعان
3- نسبت اهداف واصل شده به اهداف طراحی شده (اثربخشی)
4- نسبت منابع مصرف شده به استاندارد منابع (کارائی)*
شاخص های درون داد:
1- نسبت تعداد درخواست های واصله استاندارد به کل درخواست های اعزام
2- تعداد گزارشات واصله استاندارد به کل گزارشها
شاخص های پروسه:
1- میزان رعایت استانداردهای تدوین شده (اجرائی و زمانی)
شاخص های برون داد:
1- نسبت تعداد مجوزهای صادر شده به تعداد درخواست ها
2- نسبت تعداد ماموریت های انجام شده به تعداد مجوزهای صادر شده
3- میزان تحقق اهداف ماموریت
4- تعداد اهداف دارای برنامه اجرائی برای تحقق آنها بعد از انجام ماموریت
5- متوسط فاصله زمانی مجوز وزارتی صادر شده به زمان ماموریت
6- متوسط فاصله زمانی مجوز وزارتی صادر شده به زمان درخواست
7- میزان اعتبار تخصیص داده شده
8- نسبت اهداف دارای برنامه اجرایی به کل اهداف
گزارشات
* فعلا طراحیِ فرمت محاسبه ی عملی کارائی به عنوان نخستین گامِ دسترسی به کارائی جزء فعالیت های مدیریت در سال جاری می باشد.