اهداف، شاخص ها و گزارشات فرآیند برگزاری دوره های آموزشی برای متقاضیان خارجی
اهداف فرایند:
- رعایت 99 درصد استانداردهای مربوط به مدیریت امور بین الملل
- کسب 90 درصد رضایتِ ذینفعانِ مجموعه ی دانشگاه و شرکت کنندگان (ذینفعانِ مجموعه ی دانشگاه عبارتند از: واحدهای برگزار کننده، مدیریت حراست دانشگاه و رئیس دانشگاه و ذینفع خارج از دانشگاه وزارت امور خارجه می باشد.)
شاخص های کلی:
1- میزان رعایت استانداردهایِ تدوین شده ی مدیریت امور بین الملل، توسط ذینفعان و مدیریت امور بین الملل
2- میزان رضایت ذینفعان
3- نسبت اهداف واصل شده به اهداف طراحی شده (اثربخشی)
4- نسبت منابع مصرف شده به استاندارد منابع (کارائی)*
شاخص های درون داد:
1- نسبت تعداد درخواست های واصله استاندارد به کل تعداد درخواست های برگزاری دوره
2- نسبت تعداد گزارشات واصله استاندارد به کل تعداد گزارشات
شاخص های پروسه:
1- میزان رعایت استانداردهای تدوین شده (اجرائی و زمانی)
شاخص های برون داد:
1- نسبت تعداد دوره های برگزار شده به تعداد درخواست های برگزاری دوره
2- متوسط تعداد شرکت کنندگان در هر دوره
3- متوسط زمان برگزاری دوره ها
4- متوسط هزینه برگزاری دوره (به نفر/ساعت)
گزارشات
گزارشاتِ توصیفی - تحلیلی سالانه (براساس نمودارهای گردش کار اجرائی و کارشناسی و شاخص های فوق)
* فعلا طراحیِ فرمت محاسبه ی عملی کارائی به عنوان نخستین گامِ دسترسی به کارائی جزء فعالیت های مدیریت در سال جاری می باشد.