اهداف، شاخص ها و گزارشات فرآیند برگزاری گردهمایی های بینالمللی
اهداف فرایند:
- رعایت 99 درصد استانداردهای مربوط به مدیریت امور بین الملل
- کسب 90 درصد رضایتِ ذینفعان مجموعه ی دانشگاه (ذینفعانِ مجموعه ی دانشگاه عبارتند از: واحدهای برگزار کننده، دبیران اجرائیِ گردهمائی، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، مدیریت بودجه و پایش عملکرد و رئیس دانشگاه و ذینفعِ خارج از دانشگاه شامل وزارت بهداشت است.)
شاخص های کلی:
1- میزان رعایتِ استانداردهای تدوین شده ی مدیریت امور بین الملل، توسط ذینفعان و مدیریت امور بین الملل
2- میزان رضایت ذینفعان
3- نسبت اهداف واصل شده به اهداف طراحی شده (اثربخشی)
4- نسبت منابع مصرف شده به استاندارد منابع (کارائی)*
شاخص های درون داد:
1- نسبت تعداد درخواست های واصله استاندارد به کل درخواست ها
2- نسبت تعداد گزارشات واصله استاندارد به کل گزارشات
شاخص های پروسه:
1- میزان رعایت استانداردهای تدوین شده (اجرائی و زمانی)
شاخص های برون داد:
1- نسبت تعداد مجوزهای صادر شده به تعداد درخواست ها
2- متوسط فاصله زمانی مجوز صادر شده به زمان برگزاری گردهمائی
3- متوسط فاصله زمانی مجوز صادر شده به زمان ارسال درخواست
4- نسبت تعداد گردهمائی های برگزار شده به تعداد مجوزهای صادر شده
گزارشات
گزارشاتِ توصیفی - تحلیلی سالانه (براساس نمودارهای گردش کار اجرائی و کارشناسی و شاخص های فوق)
* فعلا طراحیِ فرمت محاسبه ی عملی کارائی به عنوان نخستین گامِ دسترسی به کارائی جزء فعالیت های مدیریت در سال جاری می باشد.