برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

دانلود ورژن جدید فایرفاکس دانلود ورژن جدید کروم

اهداف، شاخص ها و گزارشات فرآیند پذیرش دانشجوی خارجی

اهداف فرآیند:
 
- رعایت 99 درصد استانداردهای مربوط به مدیریت امور بین الملل
- کسب 90 درصد رضایت ذینفعانِ مجموعه دانشگاه و دانشجویانِ بین‌المللی (ذینفعان مجموعه دانشگاه عبارتند از: رئیس دانشگاه، مدیریت حراست ، معاونت آموزشی و دانشجوئی و ذینفعان خارج از دانشگاه شامل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت)

 

شاخص های کلی:
 
1- میزان رعایت استانداردهای تدوین شده ی مدیریت امور بین الملل، توسط ذینفعان و مدیریت امور بین الملل
2- میزان رضایت ذینفعان
3- نسبت اهداف واصل شده به اهداف طراحی شده (اثربخشی)
4-
نسبت منابع مصرف شده به استاندارد منابع (کارائی)*
 

شاخص های درون داد:
 
1- نسبت تعداد درخواست های واصله استاندارد به کل تعداد درخواست ها
2- نسبت اطلاعات پذیرش اعلام شده استاندارد به کل اطلاعات پذیرش
3- نسبت تعداد کل درخواست به کل ظرفیت اعلام شده

شاخص های پروسه:

1- نسبت تعداد استانداردهای اجرائی رعایت شده توسط مدیریت امور بین الملل به تعداد کل استانداردهای اجرائی تعیین شده برای مدیریت
2- نسبت تعداد استانداردهای زمانی رعایت شده توسط مدیریت امور بین الملل به تعداد کل استانداردهای اجرائی تعیین شده برای مدیریت
3- نسبت تعداد استانداردهای اجرائی رعایت شده توسط معاونت آموزشی به تعداد کل استانداردهای اجرائی تعیین شده برای معاونت آموزشی
4- متوسط فاصله زمانی بین درخواست مدیریت تا اجرای استانداردهای اجرائی توسط معاونت آموزشی (به روز کاری)
5- نسبت تعداد پاسخ استعلام های معاونت آموزشی به کل تعداد استعلام ها
6- نسبت تعداد پاسخ مثبت استعلام های معاونت آموزشی به کل تعداد استعلام ها
7- متوسط فاصله زمانی پاسخ معاونت آموزشی به استعلام ها (به روز کاری)
8- نسبت تعداد استانداردهای اجرائی رعایت شده توسط معاونت دانشجوئی به تعداد کل استانداردهای اجرائی تعیین شده برای معاونت دانشجوئی
9- متوسط فاصله زمانی بین درخواست مدیریت تا اجرای استانداردهای اجرائی توسط معاونت دانشجوئی (به روز کاری)
10- نسبت تعداد پاسخ استعلام های حراست به کل تعداد استعلام ها
11- نسبت تعداد پاسخ مثبت استعلام های حراست به کل تعداد استعلام ها
12- متوسط فاصله زمانی پاسخ حراست به استعلام ها (به روز کاری)
13- نسبت تعداد استانداردهای اجرائی رعایت شده توسط سازمان امور دانشجویان به تعداد کل استانداردهای اجرائی تعیین شده برای آن سازمان
14- نسبت تعداد کل کد اختصاصی صادر شده توسط سازمان امور دانشجویان به تعداد دانشجویان ثبت شده در سامانه SAORG
15- متوسط فاصله زمانی بین تایید صلاحیت علمی دانشجو توسط دانشگاه در سامانه تا صدور کد اختصاصی (به روز کاری)
16- نسبت تعداد نامه های پذیرش صادر شده به تعداد کد اختصاصی صادر شده  
17- نسبت تعداد کل کد ویزای صادر شده به درخواست شده
18- متوسط فاصله زمانی بین درخواست کد ویزا تا صدور آن (به روز کاری)
 

شاخص های برون داد:
 
1- نسبت تعداد معرفی شدگان جهت ثبت نام به کل تعداد درخواست های واصله استاندارد
2- نسبت تعداد ثبت نام شدگان به تعداد معرفی شدگان
3- نسبت تعداد گزارشات ارسال شده به تعداد ذینفعان

گزارشات
 
1- گزارشات توصیفی- تحلیلی سالانه (براساس نمودارهای اجرائی و کارشناسی گردش کار و شاخص های فوق)
 


* فعلا طراحیِ فرمتِ محاسبه‌ی عملیِ کارایی به عنوان نخستين گام دسترسي به كارايي جزء فعاليتهاي مديريت در سال جاري مي باشد.








 
  • تعداد بازدید : 2121