اهداف، شاخص ها و گزارشات فرآیند جذب هیئت علمی وابسته
اهداف فرآیند:
- رعایت 99 درصد استانداردهای مربوط به مدیریت امور بین الملل
- کسب 90 درصد رضایتِ ذینفعان (ذینفعان عبارتند از: واحد درخواست کننده، هیئت علمی وابسته، مدیریت حراست دانشگاه، مدیریت بودجه و پایش عملکرد و رئیس دانشگاه)
شاخص های کلی:
1- میزان رعایتِ استانداردهای تدوین شده ی مدیریت امور بین الملل، توسط ذینفعان و مدیریت امور بین الملل
2- میزان رضایت ذینفعان
3- نسبت اهداف واصل شده به اهداف طراحی شده (اثربخشی)
4- نسبت منابع مصرف شده به استاندارد منابع (کارائی)*
شاخص های درون داد:
1- نسبت تعداد درخواست های واصله ی استاندارد به کل تعداد درخواست ها
2- نسبت تعداد گزارشات واصله استاندارد به کل تعداد گزارشات
شاخص های پروسه:
1- میزان رعایت استانداردهای تدوین شده (اجرائی و زمانی)
شاخص های برون داد:
1- نسبت تعداد پاسخ استعلام های حراست به کل تعداد استعلام ها
2- نسبت تعداد پاسخ مثبت استعلام های حراست به کل تعداد استعلام ها
3- متوسط فاصله زمانی استعلام و پاسخ حراست (به روز کاری)
4- نسبت تعداد پاسخ مثبت شورای امور بین الملل به کل تعداد استعلام ها
5- متوسط فاصله زمانی پاسخ شورای امور بین الملل از زمان تائید مدیریت حراست (به روز کاری)
6- نسبت تعداد پاسخ مثبت هیئت رئیسه به کل تعداد استعلام ها
7- متوسط فاصله زمانی پاسخ هیئت رئیسه (به روز کاری)
8- متوسط فاصله زمانی بین درخواست و ابلاغ اعتبار توسط مدیریت بودجه و پایش عملکرد (به روز کاری)
9- نسبت تعداد قراردادهای منعقد شده به کل درخواست ها
10- میزان تحقق مفاد قرارداد
گزارشات
*
فعلا طراحیِ فرمت محاسبه ی عملی کارائی به عنوان نخستین گامِ دسترسی به کارائی جزء فعالیت های مدیریت در سال جاری می باشد.